chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopioi linkki Kopioitu

Toimitustiedot

Täältä löydät tietoja lähetysrajoista, seurantanumeroista ja jälkitoimituksista.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Kaikki tilaukset vaativat 1 työpäivän sisäisen käsittelyajan ennen kuin ne lähetetään varastostamme. Jos valitsit esimerkiksi 2 päivän toimituksen, voit odottaa saavasi tilauksesi 3 arkipäivän kuluessa, jos tuotetta on tällä hetkellä varastossa.

Jos tuotetta ei ole tällä hetkellä varastossa, näet arvioidun toimituspäivän ostoskorissa. Tyypillisesti varastosta loppuneet tuotteet toimitetaan 2-3 viikossa.

Huom: Jos tilasit useita tuotteita ja osa niistä on loppunut varastosta, saatat saada useita lähetyksiä, kun tuotteita saadaan varastoon. Jos samaan tilaukseen liittyy useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää toimituskuluja kuin mitä sinulle alun perin ilmoitettiin tilauksen tekemisen yhteydessä.

Onko tilaukseni lähetetty?

Kun tilauksesi lähetetään, saat lähetysvahvistussähköpostin osoitteesta do-not-reply@global-e.com, jonka aiheena on: Tilauksesi on vahvistettu - tilausnumero GE10021637063XX. Tämä sähköpostiviesti sisältää lähetyksen seurantanumeron.

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi lähetyksen tilan.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitoimituksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat sähköpostin osoitteesta do-not-reply@global-e.com, jonka aiheena on: Tilauksesi on lähetetty! - tilausnumero GE10021212785XX heti kun tuote on lähetetty.

Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty.

Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Mistä saan seurantanumeron?

Kun tilauksesi lähetetään, saat lähetysvahvistussähköpostin osoitteesta do-not-reply@global-e.com, jonka aiheena on: Tilauksesi on lähetetty! - tilausnumero GE10021212785XX. Tämä sähköpostiviesti sisältää lähetyksen seurantanumeron.

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi seurantanumeron.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitoimituksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat sähköpostin osoitteesta do-not-reply@global-e.com, jonka aiheena on: Tilauksesi on lähetetty! - tilausnumero GE10021212785XX heti kun tuote on lähetetty. Tämä sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron. Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty. Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Toimitatteko maahani?

Tällä hetkellä toimitamme Suomeen.

Emme voi toimittaa postilokero-osoitteisiin.

Milloin jälkitilaukseni lähetetään?

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitoimituksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat sähköpostin osoitteesta do-not-reply@global-e.com, jonka aiheena on: Tilauksesi on lähetetty! - tilausnumero GE10021212785XX heti kun tuote on lähetetty. Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty. Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Voit pyytää toimitusosoitteen muuttamista ottamalla yhteyttä Jabran asiakaspalveluun. Toimitusosoitteen muuttaminen tilauksen lähettämisen jälkeen ei kuitenkaan ole aina mahdollista, sillä tilaukset lähetetään nopeasti varastoon sen jälkeen, kun ne on lähetetty. Jonkin ajan kuluttua järjestelmämme ei voi enää palauttaa tai muuttaa niitä. Jos lähetystäsi ei onnistuta toimittamaan perille, se palautetaan varastoon ja tilillesi tehdään hyvitys.

Mikä on toimituskäytäntö?

  • Toimitusajat arvioidaan arkipäivinä tilauksen onnistuneen käsittelyn jälkeen.
  • Standard = 3-5 arkipäivää – ilmainen yli 49 EUR tilauksille
  • Premium Standard = 2 arkipäivää - 14,99 EUR
  • Express = 1 arkipäivä - 24,99 EUR
  • Ennen kello 14.00 (CET) vahvistetut tilaukset lähetetään samana päivänä
  • Toimitus ei ole mahdollista viikonloppuisin. Toimitamme maanantaista perjantaihin, pois lukien lomapäivät.
  • Maakuljetus ei ole käytettävissä kaikkiin paikkoihin.
  • Emme toimita postilokero-osoitteisiin.