chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopioi linkki Kopioitu

Tuotetuki

Tietoja verkkokaupasta ja tuotetuesta, tuotteiden yhteensopivuudesta ja lisävarusteista.

Kuinka saan tukea tuotteelleni?

Siirry Jabra-tukeen ja valitse tuotteesi, jotta saat sitä koskevia tietoja tai ota meihin yhteyttä.

Kuinka saan tukea tilaukseeni liittyen?

Jos tarvitset apua Jabra-kaupan tilaukseen liittyen, ota yhteyttä Jabra-tukeen alla olevien tietojen avulla:

Maanantaista perjantaihin klo 8:00–18:00 (EDT)

Puhelin: +44-203-318-5028

Lähetä meille sähköpostia

Napsauta tästä, kun haluat tarkastella tilaushistoriaa ja tilauksesi seurantanumeroa.

Miten saan apua oikean Jabra-tuotteen valinnassa?

Voit selata tuotevalikoimiamme alla olevien linkkien avulla:

Kuulokemikrofonit toimistokäyttöön

Toimiston kaiutinpuhelimet

Kuulokemikrofonit puhelukeskuksiin

Videoneuvottelut

Aidosti langattomat korvanapit

Langattomat puhelut ja musiikin kuuntelu

Urheilukuulokkeet

Bluetooth Mono -kuulokemikrofonit

Auton Bluetooth-kaiutinpuhelimet

Kaikki tuotteet

Jos haluat apua sinulle sopivan tuotteen löytämisessä, ota yhteyttä Jabran asiakaspalveluun puhelimitse, sähköpostitse tai sosiaalisen median kautta.

Mistä tiedän, onko tuotteenne yhteensopiva tietyn laitteen tai ohjelmiston kanssa?

Katso Yhteensopivuusoppaamme. Voit myös ottaa yhteyttä Jabran asiakaspalvelun puhelimitse, sähköpostitse tai sosiaalisen median kautta.

Mistä voin ostaa lisävarusteita Jabra-laitteeseeni?

Napsauta tätä löytääksesi lisävarusteita Jabra-laitteeseesi.