chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Autamme mielellämme!

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kaikissa myymälään liittyvissä kysymyksissä käyttämällä alla olevaa lomaketta.

Aihe

Required

Mitä maksutapoja on käytettävissä?

Hyväksymme PayPal-, Visa®-, MasterCard®-, Apple Pay®-, Discover®-, American Express®-, Diner’s Club®- ja JCB-maksut. Lisäksi hyväksymme pankkisiirrot ja näiden suurten luottoyhtiöiden myöntämät pankkikortit.

Palvelimemme salaavat kaikki niille lähetetyt tiedot, joten voit luottaa siihen, että luottokorttitietosi pysyvät turvassa.

Onko minun maksettava myyntivero?

Kunkin alueen myyntivero sisältyy aina hintaan – paitsi yhdysvaltalaisilla asiakkailla, joiden kohdalla vero näkyy erillisellä rivillä maksusivulla. Jos organisaatiosi on oikeutettu verovähennykseen, suosittelemme keskustelemaan asiasta paikallisen Jabra-myyntiedustajan kanssa.

Mistä saan laskukopion?

Kun tilauksesi on lähetetty, Jabra (osoitteesta do-not-reply@global-e.com) lähettää sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on vahvistettu – tilausnumero GE10021637063XX

Voit myös tulostaa laskukopion Tilaushistoria-sivulta. Etsi tilauksesi ja tulosta laskukopio napsauttamalla tässä.

Kuinka peruutan tilaukseni?

Voit pyytää tilauksesi peruuttamista tilauspäivänä soittamalla Jabra-tuen numeroon +44-203-318-5028. Emme kuitenkaan voi taata, että tilauksesi voidaan perua, sillä tilaukset lähetetään nopeasti eteenpäin varastolle tilausvahvistuksen jälkeen.

Jonkin ajan kuluttua järjestelmämme ei voi enää palauttaa tai muuttaa niitä. Jos tilaustasi ei voi perua, saat sähköpostitse osoitteesta lähetetyn ilmoituksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX. Voit myös etsiä tilauksesi täältä ja tarkastella tilauksen tilaa.

Voit ottaa yhteyttä Jabra-tukeen ja pyytää tilauksen ja rahojen palautusta, jos peruminen ei onnistu.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Emme valitettavasti voi tehdä muutoksia jo tehtyihin tilauksiin. Jos tilaus on jo vahvistettu, voimme yrittää perua sen, mikäli lähetysprosessi ei ole vielä alkanut.

Voit pyytää tilauksesi peruuttamista itsekin tilauspäivänä soittamalla Jabra-tukeen numerossa +44-203-318-5028. Emme kuitenkaan voi taata, että tilauksesi voidaan perua, sillä tilaukset lähetetään nopeasti eteenpäin varastolle tilausvahvistuksen jälkeen.

Jonkin ajan kuluttua järjestelmämme ei voi enää palauttaa tai muuttaa niitä. Jos tilaustasi ei voi perua, Jabra (osoitteesta do-not-reply@global-e.com) lähettää tilauksen lähettämisen jälkeen sähköpostiisi ilmoituksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on vahvistettu – tilausnumero GE10021637063XX. Voit myös etsiä tilauksesi täältä ja tarkastella tilauksen tilaa. Voit ottaa yhteyttä Jabra-tukeen ja pyytää tilauksen ja rahojen palautusta, jos peruminen ei onnistu.

Voinko peruuttaa kaiverretun tuotteen tilauksen?

Peruutusoikeus ei koske mukautettuja tai tilauksesta valmistettuja tuotteita.

Mistä saan seurantanumeron?

Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostitse osoitteesta lähetysvahvistuksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX. Tämä sähköpostiviesti sisältää lähetyksen seurantanumeron.

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi seurantanumeron.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitilauksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat osoitteesta lähetetyn sähköpostin, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX, heti kun tuote lähetetään. Tämä sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron. Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty. Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Jos haluat muuttaa toimitusosoitettasi, ota yhteyttä Jabra-tukeen. Toimitusosoitteen muuttaminen ei kuitenkaan aina ole mahdollista tilauksen lähettämisen jälkeen, sillä tilaukset lähetetään nopeasti varastolle niiden vahvistuksen jälkeen. Jonkin ajan kuluttua järjestelmämme ei voi enää palauttaa tai muuttaa niitä. Jos lähetyksesi toimittaminen epäonnistuu, se palautetaan varastolle, ja maksamme hyvityksen tilillesi.

Kuinka tiedätte tuotteeni lähetysajan ja -osoitteen?

Näet kassalla lähetystietosivun, jolloin voit kirjoittaa lähetysosoitteen ja valita lähetystavan.

Mikä on tilaukseni tila?

Kun tilauksesi on lähetetty, Jabra (osoitteesta do-not-reply@global-e.com) lähettää sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on vahvistettu – tilausnumero GE10021637063XX

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi tilauksen tilan.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitilauksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat osoitteesta (do-not-reply@global-e.com) sähköpostiviestin, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX, heti kun tuote lähetetään.

Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty.

Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Milloin tilaukseni maksu veloitetaan?

Veloitus voidaan tehdä eri aikoina laskutusjakson aikana käyttämästäsi maksutavasta riippuen.

Jos käyttämäsi maksutapa on Paypal (Express), ApplePay tai GooglePay, veloitus suoritetaan heti tilaushetkellä.

Jos käytit muita hyväksyttyjä maksutapoja, veloitus suoritetaan vasta tuotteen lähettämisen yhteydessä. Tämä sisältää kaikki ennakkoon tai jälkitilauksena tilatut tuotteet. Jos tuotteesi toimitetaan erikseen, sinua veloitetaan jokaisen tuotteen lähetyksen yhteydessä.

Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Minkälainen hyvityskäytäntö teillä on?

Jabra-kauppa tarjoaa 30 päivän rahat takaisin -takuun, joka alkaa tuotteen toimituspäivästä. Voit hyödyntää tätä takuuta ottamalla yhteyttä Jabra-tukeen tämän 30 päivän aikana ja antaa tilausnumerosi.

Asiakas maksaa palautuslähetyksen kustannukset. Varmista, että käytät kuljetuspalvelua, jota voidaan seurata, ja säilytä lähetyskuitti ja / tai todistus postituksesta siltä varalta, että paketti katoaa.

Jos ostit tuotteen Jabran verkkokauppapaikasta (esim. eBay tai Amazon), sinun on tehtävä hyvityspyyntö kyseisen markkinapaikan tilisi kautta.

Jos otit tuotteen valtuutetulta jälleenmyyjältämme tai kumppaneiltamme, pyydä hyvitystä suoraan ostopaikasta.

Huom: Jos hyvityspyyntösi hyväksytään, maksu palautetaan käyttämällesi maksutavalle.

Kuinka pyydän hyvitystä?

Voit pyytää hyvitystä verkosta ostetusta tuotteesta ottamalla yhteyttä Jabra-tukeen. Muista kertoa tilausnumerosi, kun otat yhteyttä tukeen.

Huom: Jos hyvityspyyntösi hyväksytään, maksu palautetaan käyttämällesi maksutavalle.

Voinko saada hyvityksen kaiverretusta tuotteesta?

Kaiverrettuja tuotteita ei voi palauttaa eikä niistä saa hyvitystä.

Onko tilaukseni lähetetty?

Kun tilauksesi lähetetään, Jabra lähettää sähköpostitse lähetysvahvistuksen osoitteesta (do-not-reply@global-e.com), jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on vahvistettu – tilausnumero GE10021637063XX. Tämä sähköpostiviesti sisältää lähetyksen seurantanumeron.

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi lähetyksen tilan.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitilauksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat osoitteesta lähetetyn sähköpostin, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX, heti kun tuote lähetetään.

Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty.

Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Milloin tilaukseni lähetetään?

Kaikkien tilausten käsitteleminen kestää yhden arkipäivän ennen kuin ne lähetetään varastoltamme. Jos esimerkiksi valitsit kahden päivän tilauksen, saat tilauksesi kolmen arkipäivän sisällä, jos tuotetta on varastossa.

Jos tuotetta ei ole varastossa, näet arvioidun lähetyspäivän ostoskorissa kassalla. Varastosta loppuneet tuotteet lähetetään yleensä 2–3 viikon kuluessa.

Huom: Jos tilasit useita tuotteita, joista osa on loppunut varastosta, voit saada useita lähetyksiä sitä mukaa, kun tuotteita on jälleen varastossa. Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Mistä saan seurantanumeron?

Kun tilauksesi lähetetään, saat sähköpostitse osoitteesta lähetysvahvistuksen, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX. Tämä sähköpostiviesti sisältää lähetyksen seurantanumeron.

Uudet ostotilaukset ja ennakkotilaukset:

Jos kyseessä on osto- tai ennakkotilaus, napsauta tätä nähdäksesi seurantanumeron.

Jälkitoimitukset:

Vaikka pyrimme varmistamaan, että kaikkia tuotteita löytyy varastosta, joissakin tapauksissa tuote lähetetään jälkitilauksena. Tavallisesti tuote on saatavilla kahden tai kolmen viikon kuluessa. Saat osoitteesta lähetetyn sähköpostin, jonka aihekentässä lukee: Tilauksesi on lähetetty! – tilausnumero GE10021212785XX, heti kun tuote lähetetään. Tämä sähköpostiviesti sisältää seurantanumeron. Muista, että käyttämästäsi maksutavasta riippuen sinua ei välttämättä laskuteta ennen kuin tilaus on lähetetty. Huom: Jos sama tilaus sisältää useita lähetyksiä, sinulta ei veloiteta enempää kuin mitä tarjouksessasi esitettiin tilaushetkellä.

Voinko muuttaa toimitusosoitetta?

Jos haluat muuttaa toimitusosoitettasi, ota yhteyttä Jabra-tukeen. Toimitusosoitteen muuttaminen ei kuitenkaan aina ole mahdollista tilauksen lähettämisen jälkeen, sillä tilaukset lähetetään nopeasti varastolle niiden vahvistuksen jälkeen. Jonkin ajan kuluttua järjestelmämme ei voi enää palauttaa tai muuttaa niitä. Jos lähetyksesi toimittaminen epäonnistuu, se palautetaan varastolle, ja maksamme hyvityksen tilillesi.

Kuinka tiedätte tuotteeni lähetysajan ja -osoitteen?

Näet kassalla lähetystietosivun, jolloin voit kirjoittaa lähetysosoitteen ja valita lähetystavan.

Toimitatteko maahani?

Kyllä, toimitamme maahan $$not found: COUNTRY$$. Ota huomioon, että emme voi toimittaa postilokero-osoitteisiin.

Kuinka saan tukea tilaukseeni liittyen?

Jos tarvitset apua Jabra-kaupan tilaukseen liittyen, ota yhteyttä Jabra-tukeen alla olevien tietojen avulla:

Maanantaista perjantaihin klo 8:00–18:00 (EDT)

Puhelin: 1-800-327-2230

Lähetä meille sähköpostia

Napsauta tästä, kun haluat tarkastella tilaushistoriaa ja tilauksesi seurantanumeroa.

Kuinka saan tukea tuotteelleni?

Siirry Jabra-tukeen ja valitse tuotteesi, jotta saat sitä koskevia tietoja tai ota meihin yhteyttä.

Mistä voin ostaa tarvikkeita Jabra-laitteeseeni?

Voit etsiä Jabra-laitteiden tarvikkeita klikkaamalla tätä.