chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra DaaS – Device As A Service

Hyödynnä ostovoimaa jo tänään

Skaalautuvilla leasingratkaisuilla IT-budjettisi riittävät pidemmälle

Nopea luoton hyväksyntä Hyväksyntäpäätöksen välitön ilmoitus
Joustavat sopimusajat 24–60 kuukauden osamaksumahdollisuus
Valinnainen takaisinotto Mahdollisuus palauttaa laitteet sopimuksen voimassaoloajan päätyttyä
Pakettikustannukset Mahdollisuus sisällyttää sekä laitteisto- että huoltokustannukset

Leasingin ja oston edut

Vertaile sopimuksia:

Leasing

Osto

OPEX – toimintakulut
CAPEX – sijoitus
Sisältää tuotteen takaisinottosopimuksen
Ei sisällä tuotteen takaisinottosopimusta*
Sisältää vakuutuksen
Ei sisällä vakuutusta
Teknisten ratkaisujen päivitys leasingjakson lopussa
Uudet tuotteet ostetaan erikseen
Kiinteät kustannukset sopimusjakson aikana
Alkuvaiheen kustannukset

*Paitsi jos hankitaan erikseen

Hyödynnä IT-budjettiasi entistä paremmin

Kata tulevaisuuden hybridityön tarpeet.

Keskity tulevaisuuteen

Seuraa audio- ja videoalan viimeisimpiä innovaatioita ja päivitä tai vaihda laitteistosi Jabra DaaS ‑palvelun kautta.

Taloudellinen joustavuus

Vapauta varoja ja keskity kokonaisuuteen turvaamalla IT-budjettisi ja hajauttamalla Jabra-ratkaisujen maksut 2–5 vuoden ajalle loppukäyttäjien tuottavuuteen liittyvien tarpeiden maksimoimiseksi.

Hyväksi sinulle. Parempi planeetalle.

Tuotteiden palauttaminen leasingjakson lopussa vähentää toimintasi ympäristövaikutuksia ja resurssien hallintaan käytettyä aikaa.

Kaikille laitteille

Jabra DaaS on saatavilla Jabran kaikille ääni- ja videolaitteille, ja sen avulla voit sisällyttää palvelut ja ohjelmistot yhteen pakettiin.

Valmistele sijoituksesi tulevaisuuden haasteisiin

Huolehdi liiketoiminnallisia tarpeita vastaavien ääni- ja videolaitteiden vaihdosta ajallaan.

85%
85 % sijoittajista huomioi ympäristöön ja hallinnointiin liittyvät sekä sosiaaliset tekijät (ESG) sijoituksissaan*
74%
74 % etätyöntekijöistä kohtaa tietotekniikkaan liittyviä ongelmia kokousten aikana**
68%
68 % eli yli kaksi kolmasosaa tutkimukseen osallistuneista pienyrityksistä kertoo kassavirtaongelmista***

*Source Gartner: The ESG Imperative: 7 Factors for Finance Leaders to Consider

** Source Gartner: How to Market to B2B Technology Buyers

***Source: Small Business Insights: Inflation is now the No.1 concern for small businesses

Yksilöllinen palvelu
juuri sinulle

Sisältää takaisinoton

Vastuullinen ratkaisu

Haluatko vähentää toimintasi ympäristövaikutuksia? Jabra DaaS antaa sinulle mahdollisuuden palauttaa laitteesi leasingjakson lopussa, ja huolehdimme käytetyistä laitteistasi.

Pienempi CAPEX, suurempi OPEX

Turvaa budjettisi

Optimoi IT-budjettisi suunnittelu ja rahankäyttö hajauttamalla Jabra-ratkaisujen maksut 2–5 vuoden ajalle.

Täydellinen tuki

Pakettikustannukset

Jabra DaaS on saatavilla Jabran kaikille ääni- ja videolaitteille, ja sen lisäksi käytettävissä on Jabra Care ‑sopimuksia ja Jabra Warranty+ ‑vaihtoehtoja. Voit siis valita juuri itsellesi sopivan suojaustason.

Ostovuokrasopimus

Meillä on sinulle täydellinen sopimus

Ei leasingia

Rahoitusleasing1

Käyttöleasing2

Sopimustyyppi

Normaali lasku Leasingsopimus Vuokrasopimus

Laitesijoituksissa OPEXin3 käyttö CAPEXin4 sijaan

Sisältää kierrätyspalvelut

Sisältää vakuutuksen

Leasingin aikaiset päivitysvaihtoehdot

Aikainen päivitys5, lisäpäivitys6

Teknisten ratkaisujen päivitys leasingjakson lopussa5

Kiinteät kustannukset sopimusjakson aikana

Nopea luoton hyväksyntä

Ei käytössä

Asiakkaan ostomahdollisuus sopimusjakson lopussa

Ei käytössä

Veroedut7

Rajoitettu

Mahdollisuus rahoittaa sekä laitteisto että palvelut (esim. Jabra Care ja Warranty+)

1Rahoitusleasing – Sopimus, jossa tuotteet annetaan loppuasiakkaalle vuokralle tietyksi ajaksi. Loppuasiakas voi halutessaan ostaa tuotteet sopimusjakson päätyttyä.

2Käyttöleasing – Sopimus, jossa tuotteet annetaan loppuasiakkaalle vuokralle tietyksi ajaksi, mutta asiakas ei voi ostaa tuotteita sopimusjakson päätyttyä.

3OPEX: Toimintakustannukset, joilla tarkoitetaan tuotteen, yrityksen tai järjestelmän jatkuvia käyttökustannuksia.

4CAPEX: Pääomakustannukset, joilla tarkoitetaan organisaation tai yrityksen kiinteän omaisuuden ostamiseen, ylläpitämiseen tai parantamiseen käyttämää rahamäärää.

5Teknologinen päivitys on vaihtoratkaisu, jolla loppuasiakas voi vaihtaa alkuperäiset laitteen uusimpaan Jabran teknologiaan.

6Vuokran aikainen lisäys tarkoittaa mahdollisuutta lisätä uusi ratkaisu nykyiseen sopimukseen toistuvasti suoritettavien maksujen summan muutoksella.

7Veroedut: Lisätietoja on ostomaan paikallisissa määräyksissä.

Jabra DaaS tarjotaan kolmannen osapuolen palveluntarjoajan toimesta.

Lue lisää palveluistamme

Palvelukonsulttitiimimme on valmiina auttamaan sinua löytämään parhaan ratkaisun, joka on räätälöity yrityksesi tarpeisiin.

Täytä tämä lomake, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöohjeita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua

Myyntiasiantuntijamme ovat valmiita auttamaan

Lyhyt kuvaus

Required

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöohjeita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua