chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Care

Tukisopimuksia, jotka mahdollistavat työskentelyn aikaan ja paikkaan katsomatta

Kehitetty hybriditiimien yksilöllisten tarpeiden hallinnan tueksi

24 tunnin tuki Aina käytettävissäsi
Nopeampi laitteiden vaihto Varmista toiminnan jatkuvuus
Täydellinen tuki Kattaa kaikki Jabra-yritystuotteet
Tuen käyttö Yksilöllinen ja mukautuva tuki

Tutustu uusiin tukitapoihin:
Jabra Care Advanced ja Jabra Care Ultimate

Vertaile sopimuksia:

Advanced

Ultimate

Tuki 24/5
Tuki 24/7
Puhelintuki 2 minuutissa
Puhelintuki 60 sekunnissa
Kirjallinen vastaus enintään 4 tunnissa
Kirjallinen vastaus enintään 2 tunnissa
Vaihtotuote lähetetään 24 tunnissa
Vaihtotuote lähetetään samana päivänä
10 verkkokoulutustapahtumaa vuodessa
20 verkkokoulutustapahtumaa vuodessa

Aina sinun puolellasi

Varmista tiimiesi ottaessa hybridityömallin käyttöön, että ne pystyvät työskentelemään missä ja milloin tahansa.

Turvaamme selustasi

Ammattitasoinen tuki 24/5 (Advanced) tai 24/7 (Ultimate) lisää tuottavuutta tarjoamalla maksullista tukea entistä nopeammin normaalien työaikojen ulkopuolella kaikkia yrityksille suunnattuja Jabra-ääni- ja videoratkaisuja varten.

Varmista toiminnan jatkuvuus

Jabra Care tarjoaa vaivattoman, nopeutetun laitteiden vaihdon yrityksesi jatkuvan toiminnan varmistamiseksi. Jabra Care Ultimate ‑asiakkaat voivat hyödyntää myös pikatoimitusta.

Täydellinen tuki

Jabra Care Advanced- ja Jabra Care Ultimate ‑tukisopimukset tarjoavat täydellisen tuen kaikkia yrityksille suunnattuja Jabra-ääni- ja videoratkaisuja varten.

Yksilöllinen ja mukautuva

Lisää tyytyväisyyttä yksilöllisen Jabra Care ‑verkkoalustan ja erikoiskoulutustapahtumien avulla. Jabra Care Ultimate antaa loppukäyttäjille mahdollisuuden myös erityisen tukitiimin ja tarvepohjaisten videopuheluiden käyttöön.

Työ on muuttunut...

mutta IT-tuen tarve ei.

87%
87 % työntekijöistä työskentelee hajautetuissa tiimeissä*
80%
80 % kaikista kokouksista ovat virtuaalisia tai hybridejä**
73%
73 % työntekijöistä tekee nyt jonkinlaista etätyötä***

*Source: FuzeResearch

** Source: Hybrid Ways of Working 2022 Jabra Global Report

*** Source: 6 International Workplace wGroup (IWG): “Flexible working attitudes”

Yksilöllinen palvelu
juuri sinulle

Videotuki

Oikea henkilö aina tarvittaessa

Haluatko jakaa näyttösi kanssamme tai näyttää tuotteesi meille fyysisesti kameralla? Ultimate-tukisopimuksen tilanneet asiakkaat voivat käyttää videopuheluita ongelmien ratkaisemiseen kasvokkain.

Koulutustapahtumat

Huolehdimme tästä alkaen kaikesta

Koulutuksissa kerrotaan kaikki, mitä olet aina halunnut tietää Jabran yritystuotteista. Paranna käyttöönottoa toimistolla tai etätöissä tiimisi tarpeisiin räätälöityjen, verkkopohjaisten koulutustapahtumien avulla.

Raportointi

Turvaamme selustasi

Lisää tukipyyntöjen läpinäkyvyyttä ja hyödynnä yksilöllisiä tietoja Jabran raporttien ja osallistamiskokousten avulla. Niiden avulla voimme myös parantaa Jabra Caren käyttökokemusta ja optimoida sen parhaan mahdollisen liiketoiminnallisen tuloksen saavuttamiseksi.

Tukisopimukset

Meillä on sinulle täydellinen sopimus

Vakio

KAIKKIEN ASIAKKAIDEN KÄYTETTÄVISSÄ

Advanced

Ultimate

Tuen käyttömahdollisuus

Vakio

Advanced

Ultimate

Erityinen tukiportaali

Palveluaika

Normaali työaika 24/5 24/7

Puhelujen vastausaika

Enintään 5 minuuttia Enintään 2 minuuttia Enintään 1 minuutti

Kirjallinen ensimmäinen vastaus

1 työpäivän kuluessa 4 työajan tunnin kuluessa 2 työajan tunnin kuluessa

Erityinen tukitiimi

Tuki videopuhelun välityksellä

Laitteiden vaihto

Vaihtotuotteen lähetys

Vakiotoimitus 48 tunnin kuluessa Vakiotoimitus 24 tunnin kuluessa Pikalähetys samana päivänä

RMA

Vaihto vastaanoton jälkeen Nopeutettu Nopeutettu
Tuen käyttö

Jabran ohjelmistonhallintatuki

Osallistamis- ja tietoraportti

Neljännesvuosittain Neljännesvuosittain

Osallistamis- ja tietokokous

Neljännesvuosittain Neljännesvuosittain

Verkkokoulutustapahtumat

10 kertaa vuodessa 20 kertaa vuodessa

Käyttöehdot ovat voimassa, ja Jabra Care ei ole käytettävissä kaikissa maissa.

Lue lisää palveluistamme

Palvelukonsulttitiimimme on valmiina auttamaan sinua löytämään parhaan ratkaisun, joka on räätälöity yrityksesi tarpeisiin.

Täytä tämä lomake, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöohjeita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua

Palvelukonsulttimme ovat valmiita auttamaan

Lyhyt kuvaus

Required

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöohjeita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua