chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Nectar-logo

Jabra + Nectar

Parantamassa keskustelujen laatua ja tuottavuutta

Ota yhteyttä myyntiin
Palvelukeskuksen asiakaspalvelija, joka käyttää Jabra Engage 50 II ‑kuulokemikrofonia.
Käy enemmän laadukkaita keskusteluja Nectarin kanssa
Jabra Engage 50 II ‑kuulokemikrofoni
Lue lisää Jabran ja Nectarin käyttöönotosta
Kaksi ihmistä pitämässä kokousta
Ota yhteyttä myyntiin, jos haluat lisätietoja

Nectar DXP valvoo Unified Communications (UC) ‑alustoja ja puhelukeskusalustoja (CC) sekä paikan päällä että pilvessä. Se antaa tietoja käyttökokemukseen vaikuttavista tekijöistä, kuten puhelujen laadusta, päätepisteiden kunnosta ja verkon toiminnasta. Uusimmat Jabra Engage ‑kuulokemikrofonit tuovat käyttöön ainutlaatuisia ominaisuuksia, joihin kuuluvat muun muassa ympäristön melu, puomivarren asento ja keskustelun laatu.

On siis järkevää, että uusi Jabra for Nectar ‑integraatio yhdistää nämä kaksi tehokasta ratkaisua ja laajentaa Nectarin arvon yksinkertaisesta laitteiden valvonnasta hyödylliseen puheluanalytiikkaan, joka kattaa koko kokemuksen kaikille.

Nectar ja Java toimivat loistavasti yhdessä ja parantavat keskustelukokemuksen näkyvyyttä mahdollistamalla vianmäärityksen ongelmien ilmetessä. IT-tuelle ja palvelukeskuksen valvojille voidaan välittömästi ilmoittaa toimisto- ja etätyöntekijöiden ongelmista, kuten ympäristön melusta, liiallisesta ylikuulumisesta tai hiljaisuudesta sekä verkkoon ja kuulokemikrofoniin liittyvistä ongelmista (esimerkiksi kadonneesta mikrofonista, joka vaikuttaa puhelun laatuun). Tämä tehokas integraatio tarjoaa uudenlaisia keskustelutietoja, jotka syötetään suoraan Nectarin valvontakoontinäyttöihin vianmäärityksen yksinkertaistamiseksi ja nopeuttamiseksi.

Jabra-kuulokemikrofonit osallistamiseen

Olipa palvelukeskuksesi minkä kokoinen ja kokoonpanoltaan millainen tahansa, Engage-kuulokemikrofonien äänenlaatu on omaa luokkaansa, ja tarjolla on myös ylimääräisiä tietoja ja analyyseja. Näin asiakaspalvelijat voivat työskennellä mahdollisimman tehokkaasti paikkaan katsomatta.

Ota yhteyttä myyntiin

Hanki omalle organisaatiollesi käyttötarkoitukseen sopivin ratkaisu. Asiantuntijamme voivat antaa neuvoja tuotteista, yhteensopivuudesta ja UC-käyttöönotosta.

Pyydä ilmaista kokeilua

Tarjoamme ilmaisia kokeiluja yli 500 henkilön yrityksille, jotka uudistavat nykyisiä laitteitaan tai joilla on uusi projekti. Tarjous sisältää ehtoja.

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöoppaita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua

Myyntiasiantuntijamme ovat valmiita auttamaan

Lyhyt kuvaus

Required

Pyydä ilmaista kokeilua

Tarjoamme ilmaisia kokeiluja yli 500 henkilön yrityksille, jotka uudistavat nykyisiä laitteitaan tai joilla on uusi projekti. Tarjous sisältää ehtoja.

Tarvitsetko teknistä tukea?

Jos tarvitset tuotetukea tai sinulla on takuuseen liittyviä kysymyksiä, vieraile tukisivustollamme, josta löydät käyttöoppaita, usein kysytyt kysymykset, videoita, yhteystiedot ja paljon muuta.

Pyydä apua